Tak til Lasse og Anders

>> lørdag den 7. november 2009

Kære Lasse og Anders!

Da smerten og kaos havde lagt sig, kunne vi godt grine af situationen.


Tusinde tak for jeres hjælp og assistance i denne uheldige situation. Der er ingen tvivl om, at det har sat tanker i gang, i forhold til den næste del af turen og ikke mindst turen over Atlanten. I har været solide klipper for mig og på ingen måde har i fået mig til at føle, at jeg har været til ulejlighed. Jeg er jer dybt taknemmelig! I er sande venner og bedre fås det ikke! Tak!


Til jer derhjemme, eller rettere sagt, til jer i Danmark, hvor jeg nu også befinder mig, så er status således.

Efter at have fået taget ryntgenbilleder, kunne vi tydeligt konstatere, at Fibula på mit højre ben, var brækket. Det var et spiralbrud og der var mellem en halv og en hel cm. mellem bruddet. Dette betød og betyder, at mit ben skulle fikseres fra foden og op over knæet. Havde det en mindre gips til under knæet, kunne jeg godt have sejlet videre med på båden. Men med dette monstrum af en gips-anordning, er det umuligt og uforsvarligt for mig, at befinde mig på båden.

Derfor, i sammenråd med Lasse, Anders og Tryg forsikring, besluttede vi, at jeg skulle sendes hjem til Danmark i 3-4 uger. Dette var for at sikre, at jeg kunne restituere og beskytte mit ben bedst muligt, samt at få taget nye og bedre røntgen billeder.

Så i skrivende stund, som Lasse vil sige, sidder jeg i Falcks venteværelse i Kastrup lufthavn og venter på at komme videre til Billund.


Det er noget skidt og nu håber vi alle bare på, at benet er i så god stand, at jeg kan få en mindre gips på om 3-4 uger, således jeg igen kan komme til Cap Verde og sejle med over Atlanten.

Også en stor tak til Tryg forsikring, som har handlet professionelt og været enormt villige til, at finde den bedst mulige løsning. Til alle langturssejler, kan jeg på det varmeste anbefale, at tegne deres udvidede verdens forsikring, der koster cirka 8000-10000 kr. om året.

Vi vil holde jer opdateret!

Lasse og Anders... nyd fortsat Cap Verde øerne, tag en masse billeder og pas på hinanden.


Venligst,
Dennis

0 kommentarer:

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP