Den Store Bastian

>> tirsdag den 1. september 2009

Onsdag d. 2 september 2009

1 måned med langtur er det blevet til indtil videre. Flere gange har vi ombord talt om, hvem vi tænker meget på derhjemme og hvad vi til tider længes efter. Det er derfor også vigtigt for os at minde jer om derhjemme, at selvom vi nyder hvert øjeblik på vores tur, så er der også mange stunder og glimt, hvor i er i vores tanker.

Derfor vil jeg tage muligheden for at hylde, en af de personer, som jeg virkelig savner og som jeg glæder mig til at tilbringe meget mere tid med fremover. Den bedste nevø jeg kan forestille mig har nemlig fødselsdag i morgen onsdag. Så dejlige Bastian, et stort tillykke fra mig og besætningen af S/Y Dania. Vi ønsker dig en rigtig god dag og håber at vejret er ligeså flot som du er et godt menneske.


Bastian og hans skumfidus!


De kærligste fødselsdagshilsner
Onkel Dennis og S/Y Dania

0 kommentarer:

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP